Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2012 17:41 - Моето бижу
Автор: vania54 Категория: Хоби   
Прочетен: 831 Коментари: 0 Гласове:
2




ДРУГАР

Не искам да ти бъда божество,

че божествата лесно се разлюбват.

Не се усеща как, кога, какво,

но нещо непременно ги погубва.

И най-голямата любов, прости,

за тебе не желая да съм също.

Умира тя, и без да искаш ти,

в удобния затвор на всяка къща.

Аз искам само с искрени очи

с теб да делим и хляба, и леглото.

И колкото и смешно да звучи,

аз искам твой другар да съм в живота.

Че лесно своя Бог човек мени.

Че новата любов е най-голяма.

А със другаря в трудните ни дни

смъртта едничка ни разделя само.

 

Надежда Захариева



image
imageimage


http://allforladies.net/index.php/Jewellery/Bridal-Diamond-Engagement-Ring-45






imageimage



image



image


image



http://shoesgallery365.com/index.php/NICHOLAS-KIRKWOOD-Court-shoes


ТЪГА

Слънце пали, слънце суши

момък на чужбина,

тъжна мисъл гръд му души,

а душа съдбина!

 

Подфръкни ми, сокол ясни,

мила майко моя,

та си виж на край тъдешни

клета рожба твоя!

 

Денем слънце слепне очи,

а в душа мръчяе;

вечер - месец свет ми сочи,

той в сърце не грее!

 

Нощем звезди, майко, светят,

то се мръщолят,

кат чи сълзи дребни ронят, -

тъй се твойте леят!

 

Сутрин зори дор зарана

с ален свет ме будят,

и надежди будят в мене,

родина наумят!

 

По над момък облак ходи,

дребен дъжд си рони;

то не облак - дъжд не иди, -

момък сълзи рони!

 

Дайте криле, два орлове

там да си зафръкне,

где бял Дунав, край брегове,

кара песен - време.

 

Васил Попович



Тагове:   моето,   бижу,   стихове,   поезия,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vania54
Категория: Други
Прочетен: 106382
Постинги: 68
Коментари: 20
Гласове: 137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930